Hoppa till innehåll

Visual Assist

Fyll luckorna i Microsoft Visual Studio när du arbetar i C/C++ och C#

Visual Assist är ett tredjepartsutvecklingsverktyg för Visual Studio som är utformat för att hjälpa utvecklare att skriva kod snabbare och mer effektivt. Det innehåller en rad verktyg och funktioner för att automatiskt hjälpa till med kodskrivning, inklusive automatisk kodkomplettering, generering av kod, hålla koden konsistent, hantering av kodreferenser, och navigering i koden. Visual Assist har också stöd för flera olika programmeringsspråk, inklusive C++, C#, C++/CLI, C++/CX, och JavaScript. Det är ett populärt val för utvecklare som arbetar med Visual Studio och som söker ett verktyg för att effektivisera sin kodskrivning.

Info

funktioner i Visual Assist

Snabb navigering

Flytta runt din kod med nyvunnen lätthet – till vilken fil, metod, symbol eller referens som helst i dina projekt och lösningar.

Navigeringsfunktionerna i Visual Assist, liksom de andra typerna av funktioner, är helt nya för IDE, förbättrar den inbyggda funktionaliteten, eller i några få fall, gäller endast äldre IDE.

Kod Besiktning & Modernisering

Inspektera din kod för specifika kvalitetsproblem när du redigerar. Kodinspektionsfunktionen för Visual Assist, baserat på LLVM/Clang, diagnostiserar och fixar typiska programmeringsfel, som stilöverträdelser, gränssnittsmissbruk och buggar som kan härledas via statisk analys.

Refaktorera

Minska komplexiteten i din kod, förbättra dess läsbarhet och gör den utbyggbar utan att ändra dess externa beteende. Refaktorera äldre kod, kod du ärver eller den första versionen av ditt arbete.

Kodkorrigering

Kolla på Visual Assist korrigera misstag när du gör dem, särskilt fel i skiftläge och pekarnotation. Skriv helt med gemener och titta Visual Assist korrigera skiftläge för alla dina symboler. Spara skifttangenten för dina definitioner.

Kodhjälp

Skriv kod snabbare med assistas som inte kommer i vägen för dig, särskilt när du fått upp farten. Visual Assist föreslår endast kompletteringar om de är allvarliga och åtgärdar småmisstag i det tysta.

Klicka här för att upptäcka alla funktioner!

Nyheter

Nyheter i Visual Assist

Fantastiska saker händer hela tiden.

Kolla in vad som nyligen adderats till Visual Assist i vår ständiga ström av nya funktioner, stöd för IDE-revisioner och viktiga buggfixar.

Klicka här för att se vad som är nytt!

Systemkrav

Systemkrav

  • Operativ System: Windows 7/ 8/8.1/10/11.
  • Minne (RAM): 512 MB RAM krävs.
  • Hårddiskutrymme: 50 MB ledigt utrymme krävs.
  • Processor: Intel Dual Core-processor eller senare

Licens

Licensalternativ

VISUAL ASSIST ERBJUDS I TRE EDITIONER:

Standard för företag och organisationer

  • Inkluderar stöd för C/C++ och C#
  • Inkluderar ett års programuppdateringar
  • Inkluderar ett års prioriterat stöd och obegränsat samhällsstöd
  • Licensierad till ett företag eller en organisation
  • Licensierad per utvecklare, inte per dator
  • Licensen kan överlåtas och överföras enligt EULA
  • Kvalificerar för underhållsförnyelse


Personligt för privatpersoner

  • Inkluderar stöd för C/C++ och C#
  • Inkluderar ett års programuppdateringar
  • Inkluderar ett års prioriterat stöd och obegränsat samhällsstöd
  • Licensierad för användning endast av den person som köpte licensen
  • Licensen kan inte överlåtas eller överföras
  • Måste köpas med personliga medel
  • Kan inte ersättas av ett företag eller en organisation
  • Does inte kvalificerar sig för underhållsförnyelse

Akademisk för studenter och fakulteter

  • Inkluderar stöd för C/C++ och C#
  • Inkluderar ett års programuppdateringar
  • Inkluderar obegränsat samhällsstöd
  • Licensierad för användning endast av den person som köpte licensen
  • Begränsad till icke-kommersiella ändamål
  • Does inte kvalificerar sig för underhållsförnyelse

Support

Support

Varje licens för Visual Assist och förnyelse av mjukvaruunderhåll i tid inkluderar ett års teknisk support. Om ditt programvaruunderhåll är aktuellt, eller om du utvärderar Visual Assist, kontakta Alfasoft, Whole Tomato Support eller community-forum för att få teknisk support, rapportera en bugg eller begära en funktion.

Om du behöver teknisk support och ditt programvaruunderhåll har gått ut, begär en offert från Alfasoft för att förnya. Whole Tomato övervakar aktivt dessa forum och ger support efter eget gottfinnande.

Om du behöver ditt serienummer eller en äldre aktiveringsnyckel, kontakta Alfasoft oavsett om ditt mjukvaruunderhåll är aktuellt eller inte.

en_GBEnglish